lauantai 29. joulukuuta 2012

Huivi

Sain marraskuussa Pinniltä kaksi vyyhtiä Cascaden 220 -lankaa turkoosina. Langasta valmistui varsin nopeasti kolmiohuivi, joka on ollut ahkerasti käytössä. Väri sopii minulle, kuin nenä päähän ja huivista onkin tullut lempparini niin sisällä, kuin ulkonakin!


Ohjeen löysin Ravelysta, mallin nimi on The Age of Brass and Steam Kerchief. Tein huivista pidemmän, kuin ohjeessa. Lankaa kuluin n. 150g.

Sain joululahjaksi ÄitiVaimon tekemät nappikorvikset. Eikö sovikin hyvin yhteen huivin kanssa?



3 kommenttia:

  1. Kauniin huivin olet tehnyt. Ja ihanat korvikset.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Pinni kauniista langasta! Tykästyin siihen heti! Ja nuo korvikset tosiaan on ihan tosi ihanat, ehkä mä oon löytämässä keltaista väriä... :)

    VastaaPoista
  3. No mut mikäs oliskaan sen ihanampaa, kun se, että äidillä ja tyttärellä olis sama lempiväri? ;D Mä ajattelin, että toi kävis sun hiusten väriin aika mukavasti ja ei se ainakaan mun silmään näytä pöllömmältä. :)

    VastaaPoista